مسائل روزمره زندگی

بهترین مطالب در زمینه مسائل روزمره زندگی

مسائل روزمره زندگی

بهترین مطالب در زمینه مسائل روزمره زندگی

در این وبلاگ تمامی آنچه که در زندگی روزمره یک زن و شوهر می تواند اتفاق بیافتد را با شما در میان خواهیم گذاشت و برای تمامی آنها چاره جویی خواهیم نمود

  • ۰
  • ۰

زن و شوهر های جوان در اولین تجربه رابطه زناشویی خود با سوالات بسیاری مواجه می شوند که از پرسیدن آن خجالت کشیده و راه پزشک را در پیش می گیرند. اما امروزه پزشکان به دلیل حمایت های بی نظیری که از آنها توسط دولت انجام می شود هزینه های قزافی را برای زوج های جوان می تراشند و از ناآگاهی آنها سوء استفاده می کنند. یکی از بهترین این گزینه ها درباره برداشتن پرده بکارت است. بله درسته برداشتن پرده بکارت.

در دنیایی که همه به دنبال تنگ کننده واژن یا Vaginal tightness می گردند زوج های جوانی هستند که در برداشتن پرده بکارت دچار مشکل شده اند و از این کار ترس دارند. اولین درد هایی که دختر های نازنازی امروزی هنگام برداشتن پرده بکارت تحمل می کنند آنها را ناچار به برداشتن اسمارت فونشان و جستجوی عبارت میزان درد هنگام برداشتن پرده بکارت می کند. با مطاله چند مقاله ترجمه شده از وب سایت های خارجی به این نتیجه می رسند که پرده بکارت آنها از نوع مسدود بوده و برای برداشتن آن باید به پزشک مراجعه کنند. 

پزشکان مملکت ما هم هر کس که برای این موضوع به آنها مراجعه کند بدون راهنمایی و تنها جهت کسب درآمد بیشتر پرده بکارت زن جوان را از نوع مسدود تشخیص داده و جراحی را بهترین گزینه به این زوج معفی می کند این درحالیست که تنها با کمی تحمل درد می توان آن پرده بکارت را پاره کرده و به زندگی زناشویی پرداخت.

نحوه برداشتن پرده بکارت

برداشتن پرده بکارت در زبان انگلیسی Defloration نامیده می شود که با جستجوی آن در گوگل می توانید کلیپ های آموزشی بسیاری درباره این کار پیدا کرده و اطلاعات کافی درباره نحوه انجام این کار را بدست آورید. اما اکثر وب سایت هایی که این کلیپ ها را دارند ف ی ل ت ر بوده و بهتر است از یک و ی پ ی ا ن قوی و اینترنت پر سرعت برای دیدن این کلیپ ها استفاده نمایید.

بعد از دیدن این کلیپ ها در اولین اقدامی که جهت برداشتن پرده بکارت خواهید داشت این کار با موفقیت انجام گرفته و یکی از گام های اولیه زندگی زناشویی خود را با موفقیت خواهید برداشت.

گام اولیه برای برداشتن پرده بکارت آماده کردن همسرتان است که با صرف 10 دقیقه برای بوسیدن قسمت های مختلف بدنشان و 15 دقیقه برای خوردن سینه ها و 20 دقیقه برای خوردن ناحیه تناسلی ایشان گا آماده سازی به خوبی به پایان می رسد و گام بعدی دخول های ریز و جلو و عقب کردن های آهسته است که به آهستگی میزان این دخول های را بیشتر می نمایید و از هر 10 الی 15 جلو و عقب ، یک جلو و عقب سریع با دخول بیشتر انجام می دهید و در انتها با یک دخول عمیق که 80 تا 100 درصد آلت تناسلی شوهر در آلت تناسلی همسر فرو می رود و جلو و عقب 2 الی 3 باره پرده بکارت پاره می شود.

درد برداشتن پرده بکارت

از آنجایی که برداشتن پرده بکارت همان اولین رابطه جنسی شماست متعاقبا با درد همراه خواهد بود که تنگی واژن شما تعیین کننده میزان دردتان خواهد بود. در صورتی که واژن شما بسیار تنگ باشد درد آن بیشتر بوده و همچنین پس از پارگی همراه با سوزش خواهد بود. البته این درد و سوزش پس از پارگی پرده بکارت و در روابط جنسی اولیه همراه شما خواهد بود که با گشادتر شدن واژنتان میزان آن کاهش خوهد یافت.

چگونه مطمئن شویم که پرده بکارت برداشته شده است ؟

پارگی پرده بکارت که در زبان انگلیسی Hymen نامیده می شود در غالب موارد همراه با خونریزی خواهد بود که معمولا همسر با تمیز کردن واژن با دستمال کاغذی می تواند و مشاهده خون در آن می تواند از این قضیه مطمئن شود و یا شوهر هم با تمیز کردن آلت تناسلی خود و مشاهده لکه های قرمز می تواند از پارگی پرده بکارت مطمئن شود.

نکته : در بعضی موارد استثنا پارگی پرده بکارت بدون خونریزی خواهد بود که با بررسی چشمی واژن می توانید به پاره شدن پرده بکارت پی ببرید.

 

امیدوارم مطالعه این مطلب توانسته باشد شما را در زمینه برداشتن پرده بکارت راهنمایی نماید و بدون دغدغه فکری این گام اولیه در زندگی زناشویی برداشته باشید. برای حمایت از ما این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی